Kalimat Anghami
Picture of the item

سلامات

المغنواتي  (٢٠١٩)

12 إستماع | 1 إعجاب
نـا مش كئيبَ ، دي مجرد نبذه من حكايتي 
كنت فكرهـا ملاگ ، وطلعـتٌ اقصي م مرايتـي
 ومفيش شئ كالعاده، اتوجع واداري ومحكيش
 امانـه عليكي متبعديش ، قلبي مملئ مالخربيش
كان نفسي اكون فرحان والدنيا جات عليا وفركش
 ضحكت مره والتانيه والتالته انا ليه مضحكتش
 ركز فـ كلامي كويس هتلاقيني بحكيُ حياتـك !! 
محدش ف الشده غاسك ، الكل جاه وبـاعـگٰ -
 انا اكتر واحد موجوعـ ، وعندي دفتـر اوجاعـك
 العمر عده وفاتك ، متبقاش غير يوم وفأتك
 ومتحولتش ، انت غلفت وربك مبيغفللش
 عشرتهم ياما وف الاخر جيت ومبتسالش
 - معقول انا شيبت ورب الكون زهقت 
ورب الكون تعبت افعل كما شيئت 
هتحلم وهتحقق كل احلامك اكيد 
اضرب كل ضربه حوليك من بعيد

مش عايز اسمع حد انا اكتفيت بجد 
العمر فات مين عد ، اتعب ليوم الغد 
انا اسف مبقتش قادر اكمل تاني
 انا اسف حبيت الوحده ومرتاح بالي 
مش وحشاني مش وحشاني
 سبوني لوحدي مكتفي بأغاني
 قولت وحكيت وبتهيالي انا اكتفيت
 لو دورت هتلاقيني من الاوجاع انا استكفيت
-

محدش اتبقي كلو خلع وسابو وجع جوا
 مني غريب انا لسه بحن وبقول يارب عني 
مش هسمع لحد وبكفايه لحد كده اعذار
 انا عارف لو بطلت اغني ورايا اكبر تاتار
-
وعلي رأي المثل الحب معني الامل
 وقلبي اكتمل
 لما جاه الاجل يقولي انساها كونها بنسبالي عجل
 متستغربش الدنيا نزله ضرب فيا مبطبطبش
 متعيطش ربك وجمبك بس قول يارب 
-
ملقتش حد احكيلو قولت افضفض للمايك 
انا مكنتش عبد ليكي ولا منتظر حنيتك
 انا كنت مالك وحاولتو لأكبر كئيب ووحده
 بتاع احزأن بس هتسمعو ف الاوضه التسعه
سلامات عـ كل الباع وساب اكبر علامات 
سلامات عـ كل حد فـ وقت الشده مات
 سلامات عـ كل البيان انو اكتر من اخ 
سلامات عـ الكل النصب ليا اكتر من فخ