Kalimat Anghami
Picture of the item

خدود رمان

حجازى متقال  (٢٠١٩)

3.6K إستماع | 157 إعجاب
يا بيه يا بيه... يا بيه 
يا بيه يا بيه... يا بيه 
يا بيه يا بيه... يا بيه 
يا بلاص عسل .، علي رأي المثل 
يا بلاص عسل .، علي رأي المثل 
فرسة عايزة الخيال ، زي البقلاوه يا خال
فرسة عايزة الخيال ، زي البقلاوه يا خال 
شوفوا ضحكتها و مشيتها زي الشربات و غزال 
فطيره بالسمنه البلدي و الحب مشعوط قلبي
فطيره بالسمنه البلدي و الحب مشعوط قلبي  
و دا حبك مش بايدي ، خلخالك دا مجنني و الرمش و لون النني 
 خلخالك دا مجنني و الرمش و لون النني
 رقصنا يا عم صعيدي ( رقصنا يا عم صعيدي ) 
انا عايز اقولك حاجه ،عند الساقيه هنتلاقي يا ام الخدود رمان (يا ام الخدود رمان  )
متيلا قوام و بسرعه 
مشتاق و عليا النعمه في ليل بعدك سهران ( في ليل بعدك سهران )
نا عايز اقولك حاجه ،عند الساقيه هنتلاقي يا ام الخدود رمان (يا ام الخدود رمان  )
متيلا قوام و بسرعه 
مشتاق و عليا النعمه في ليل بعدك سهران ( في ليل بعدك سهران ) 
متحني عليا حسي شويه( متحني عليا حسي شويه ) 
انا رايدك ( انا رايدك ) 
انا رايدك في الحلال 
يا فطيره بالسمنه البلدي و الحب مشعوط قلبي ( يا فطيره بالسمنه البلدي و الحب مشعوط قلبي) 
و دا حبك مش بايدي ، خلخالك دا مجنني و الرمش و لون النني (و دا حبك مش بايدي ، خلخالك دا مجنني و الرمش و لون النني )
خلخالك دا مجنني و الرمش و لون النني
 رقصنا يا عم صعيدي ( رقصنا يا عم صعيدي ) 
و اه يا خوفي ، اه يا خوفي ، اه يا خوفي ، و اه يا خوفي 
و اه يا خوفي ، اه يا خوفي ، اه يا خوفي ، و اه يا خوفي