Kalimat Anghami
Picture of the item

فاهمني غلط

عبدالله الرويشد  (١٩٩٢)

6.1K إستماع | 176 إعجاب
إنتا فاهمني غلط و فاهم الدنيا غلط 
و إنتا فاهم يا حبيبي كل حاجه بالغلط
ما تفكر غير في نفسك و ذا أكبر غلط

من بداية حبنا كانت بدايتنا غلط 
و استمرينا على ذا الحال نمشي في الغلط
و المثل يقول من يزرع غلط يجني غلط

إنت متعمد تغالط أو بلا قصد غلط
قلت لي أشياء كثيره كلها طلعت غلط
و المثل يقول من يزرع غلط يجني غلط

إيش رايك إننا نقفل ملفات الغلط 
نخلص النيه و ننوي صدق تصحيح الغلط
و الغلط مش عيب لكن عيب تكرار الغلط