Kalimat Anghami
Picture of the item

اللي يمشي عادي

داليا  (٢٠٢١)

1.0M إستماع | 32.3K إعجاب
اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم 
 راحوا ف الدوامه تاهوا مع السلامه
 واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا 
 نسيوا انه الجراح بتسيب علامه
 
 اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم 
 راحوا ف الدوامه تاهوا مع السلامه
 واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا 
 نسيوا انه الجراح بتسيب علامه
 
 اللي يمشي يمشي عادي
 مش هنزعل يوم عليه
 واللي باقي علينا اهلا
 حضننا ده اولي بي 
 
 فوق دماغنا مكانه عالي
 وف عيونا هنداريه
 ماحنا عشنا لناس باعونا
 ف النهايه خدنا ايه
 
 اللي يمشي يمشي عادي
 مش هنزعل يوم عليه
 واللي باقي علينا اهلا
 حضننا ده اولي بي 
 
 فوق دماغنا مكانه عالي
 وف عيونا هنداريه
 ماحنا عشنا لناس باعونا
 ف النهايه خدنا ايه
 
 النوايا تبان ف شده ومين هيرضي يكون معاك 
 وقت اما تتعب هتلاقيه
 اه صحيح الناس معادن والمثل بيقول 
 تحرص بس مبنعملش بي
 
 النوايا تبان ف شده ومين هيرضي يكون معاك 
 وقت اما تتعب هتلاقيه
 اه صحيح الناس معادن والمثل بيقول 
 تحرص بس مبنعملش بي
 
 اللي يمشي يمشي عادي
 مش هنزعل يوم عليه
 واللي باقي علينا اهلا
 حضننا ده اولي بي 
 
 فوق دماغنا مكانه عالي
 وف عيونا هنداريه
 ماحنا عشنا لناس باعونا
 ف النهايه خدنا ايه
 
 اللي يمشي يمشي عادي
 مش هنزعل يوم عليه
 واللي باقي علينا اهلا
 حضننا ده اولي بي 
 
 فوق دماغنا مكانه عالي
 وف عيونا هنداريه
 ماحنا عشنا لناس باعونا
 ف النهايه خدنا ايه