Kalimat Anghami
Picture of the item

هلاوس

كريم هانى  (٢٠٢١)

52 إستماع |  إعجاب
متزكزش ,  كل دي هلـاوس لحظِة إنهيار 
هكون كويس هاتلي كام عيار دهب , او حتي نـار 
تحت مسمي الغلطات.. لبست في الحيطان
ايامي تشبه ليكو بمعني انتو الاتنين ****
-
فكر سيكا فـ اللي فات هتلاقي ان اللي جاي نسخة
اللي فـات مماتش لـأ ده الـ فات طَفاك من جوا
و انا فـ نص النفق و اللي جاي عارف يا قطر , نورك
توشكا انا شغلت دماغي , انت الطاير فـ الماسوره

شوف المود من فين لـفين , مِش كان بيضحك زعِل ليه ؟ 
كلامك مصـابنيش علي فكرة , درب نفسك على الـ Aim 
هاي ليفل ترييح دمـاغ , إرمي الـ قال جنب اللي فات 
الحظ  مجاش لا فلوس ولا نسوان،  فين راحة بال

مش قادر اكتب الليلادي مش معناه ان انا مش زغلان
علي رأي المثل طلعان دينه من كل اتجاه
حكيت انا عنها لكل كاس  
بناقص ناس , كاش كاش كاش

غريبة, ف اول العشرين و مطفي سيكا 
انت مش عايش فـ سيما , السحـلة مسيرك مش هيسيبك 
و العيـار هيصيبك مِش هيجلي , الدِنيـا مش بِتسمي
معرفش ليه ضِحكت لـلكل بس جت كشرت عندي

مطلعش النت مهنج لأ محدش سأل فِعلـا 
متسـمعناش صـياحك إفهم , إسكت تِكسب
و الدنيا غيرتني كتير .. و خيرتني كتير
قالتلي قدامك طريـق يـ أزوقك فـيه , يا ترضي بـيه